Skip to content

სარეცხი და ჭურჭლის მანქანებზე FAQ – პასუხები თქვენს კითხვებზე | Washmaster.ge

სერვისი მოიცავს

ხელოსნის ადგილზე დროულად მოსვლა

ყველა ბრენდის და სირთულის შეკეთება

ხარისხიანი სათადარიგო ნაწლიებით შეცვლა

გარანტირებული ხარისხი წლების მანძილზე

ხშირად დასმული კითხვები (FAQ) – Washmaster.ge

1. რა ტიპის სერვისებს გთავაზობთ?

პასუხი: Washmaster.ge გთავაზობთ სარეცხი და ჭურჭლის სარეცხი მანქანების პროფესიონალურ შეკეთებასა და მონტაჟს თბილისში. ჩვენი სერვისები მოიცავს:

  • სარეცხი მანქანის შეკეთება: ნებისმიერი სირთულის პრობლემის მოგვარება, მათ შორის ძრავის, მართვის დაფის, ბარაბნის, წყლის გაჟონვისა თუ ელექტრული გაუმართაობის აღმოფხვრა.

  • ჭურჭლის სარეცხი მანქანის შეკეთება: პრობლემების გადაჭრა, როგორიცაა წყლის გაჟონვა, არასრული რეცხვა, ხმაური ან მანქანის არ ჩართვა.

  • სარეცხი მანქანის მონტაჟი: სწორი შეერთება წყალსადენთან, კანალიზაციასთან, ელექტრული უსაფრთხოების უზრუნველყოფა და მანქანის გასწორება.

  • დიაგნოსტიკა და კონსულტაცია: ზუსტი დიაგნოსტიკა პრობლემის მიზეზის დასადგენად და უფასო კონსულტაცია.

ჩვენ ვმუშაობთ ყველა ბრენდისა და მოდელის ტექნიკასთან, გამოვიყენებთ მხოლოდ ხარისხიან სათადარიგო ნაწილებს და გთავაზობთ ოფიციალურ გარანტიას.

2. რომელი ბრენდების სარეცხ და ჭურჭლის მანქანებს ემსახურებით?

პასუხი: ჩვენ ვემსახურებით ყველა ცნობილ ბრენდს, მათ შორის:

  • ARISTON

  • BOSCH

  • SAMSUNG

  • LG

  • SIEMENS

  • BEKO

  • ZANUSSI

  • GORENJE

  • DAEWOO

  • INDESIT

  • MIDEA

  • VESTEL

  • WHIRLPOOL

  • HAIER

  • CANDY

  • ELECTROLUX

  • HISENSE

  • ASKO

  • AEG

  • KAISER

  • TOSHIBA

  • HYUNDAI

თუ თქვენი მანქანის ბრენდი ამ სიაში არ არის, ნუ ინერვიულებთ – ჩვენი 15-20 წლიანი გამოცდილება საშუალებას გვაძლევს, ნებისმიერი მოდელის შეკეთება ან მონტაჟი განვახორციელოთ.

3. რა ტიპის პრობლემებს აგვარებთ?

პასუხი: ჩვენი გუნდი აგვარებს ნებისმიერი სირთულის პრობლემას, მათ შორის:

  • სარეცხი მანქანის პრობლემები:

    • ძრავის გაუმართაობა (ბარაბანი არ ბრუნავს).

    • წყლის გაჟონვა (სალნიკის, შლანგის ან ტუმბოს გაუმართაობა).

    • არასრული რეცხვის ციკლი (მართვის დაფის ან სენსორების პრობლემა).

    • უცნაური ხმაური (საკისრების ან სხვა ნაწილების დაზიანება).

    • ელექტრული გაუმართაობა.

  • ჭურჭლის სარეცხი მანქანის პრობლემები:

    • მანქანა არ ირთვება.

    • ჭურჭელი რჩება ჭუჭყიანი (ფილტრის ან შესხურებელი მკლავის პრობლემა).

    • წყლის გაჟონვა (შლანგის ან რეზინის უწყვეტობის დაზიანება).

    • ხმაური მუშაობის დროს (ტუმბოს ან ძრავის გაუმართაობა).

    • წყლის არ გადინება (კანალიზაციის მილის ან ტუმბოს პრობლემა).

ჩვენ ვატარებთ დეტალურ დიაგნოსტიკას თანამედროვე აპარატურით, რათა ზუსტად დავადგინოთ პრობლემის მიზეზი და მოვაგვაროთ ის.

4. რამდენად სწრაფად მოდის ხელოსანი გამოძახებაზე?

პასუხი: ჩვენ ვცდილობთ, მაქსიმალურად სწრაფად მოვიდეთ თქვენთან თბილისის ნებისმიერ უბანში. გამოძახების დრო დამოკიდებულია თქვენს მიერ მითითებულ მოსახერხებელ დროსა და ჩვენს დატვირთულობაზე. ჩვეულებრივ, ხელოსანი მოდის გამოძახებიდან 24 საათის განმავლობაში. ჩვენ წინასწარ დაგიკავშირდებით და შეგატყობინებთ მისი მოსვლის ზუსტ დროს.

5. რა ღირს თქვენი სერვისი?

პასუხი: შეკეთების ან მონტაჟის ღირებულება დამოკიდებულია სამუშაოს სირთულესა და საჭირო სათადარიგო ნაწილებზე. ფასი სამი ძირითადი კომპონენტისგან შედგება:

  • დიაგნოსტიკა: ხელოსნის მისვლისა და პრობლემის დადგენის საფასური. თუ ჩვენთან გააგრძელებთ შეკეთებას, ეს თანხა ხშირ შემთხვევაში მთლიანი ღირებულებიდან გამოიქვითება.

  • სათადარიგო ნაწილები: ნაწილის ღირებულება, რომელიც წინასწარ შეგეტყობინებათ.

  • ხელობის გადასახადი: ხელოსნის შრომის ანაზღაურება, რომლის შესახებაც ასევე წინასწარ ინფორმირებული იქნებით.

ჩვენ გთავაზობთ გამჭვირვალე ფასებს, ფარული ხარჯების გარეშე. ზუსტ ღირებულებას გაგაცნობთ დიაგნოსტიკის შემდეგ, შეკეთების დაწყებამდე.

6. იყენებთ თუ არა ორიგინალ სათადარიგო ნაწილებს?

პასუხი: დიახ, ჩვენ ვიყენებთ მხოლოდ ორიგინალ ან მაღალი ხარისხის, ორიგინალთან მიახლოებულ სათადარიგო ნაწილებს. ეს უზრუნველყოფს თქვენი სარეცხი ან ჭურჭლის სარეცხი მანქანის ხანგრძლივ და გამართულ მუშაობას.

9. სად მუშაობთ და რა არის თქვენი სამუშაო გრაფიკი?

პასუხი: ჩვენ ვმუშაობთ თბილისის ყველა უბანში და ჩვენი სამუშაო გრაფიკია ყოველდღე 10:00-20:00, შაბათ-კვირის ჩათვლით. თქვენ შეგიძლიათ დაგვიკავშირდეთ თქვენთვის მოსახერხებელ დროს.

10. როგორ მოვუარო სარეცხ ან ჭურჭლის მანქანას, რომ გავახანგრძლივო მისი სიცოცხლე?

პასუხი: თქვენი ტექნიკის სიცოცხლის გახანგრძლივებისთვის გირჩევთ:

  • გაწმინდეთ ფილტრი ყოველთვიურად, რათა თავიდან აიცილოთ წყლის გაჟონვა ან ცუდი სუნი.

  • გამოიყენეთ სპეციალური საწმენდი საშუალებები კირისა და ნადების შესამცირებლად.

  • არ გადაიტვირთოთ მანქანა, რადგან ზედმეტი დატვირთვა აზიანებს ძრავსა და ბარაბანს.

  • არ დახუროთ მანქანის ხუფი გამოყენების შემდეგ, რათა თავიდან აიცილოთ ობისა და ბაქტერიების გაჩენა.

  • რეგულარულად გაიარეთ პროფილაქტიკური შემოწმება ჩვენი ხელოსნების მიერ.

11. რა განსხვავებაა ფრონტალურ და ვერტიკალურ სარეცხ მანქანებს შორის?

პასუხი: ფრონტალური სარეცხი მანქანები უფრო ეფექტურად იყენებენ წყალსა და ენერგიას, გვთავაზობენ მეტ პროგრამას, მაგრამ ხშირად უფრო ძვირია. ვერტიკალური მანქანები უფრო მარტივი გამოსაყენებელია, ნაკლებ ადგილს იკავებს, მაგრამ შეიძლება ნაკლებად ეფექტური იყოს.

12. როგორ ავირჩიო სარეცხი მანქანა ჩემი ოჯახისთვის?

პასუხი: გაითვალისწინეთ ოჯახის ზომა, სარეცხის სიხშირე და ბიუჯეტი. 4-5 კგ-იანი მანქანა შესაფერისია მცირე ოჯახებისთვის, ხოლო 7-10 კგ-იანი – უფრო დიდი ოჯახებისთვის.

13. რა არის ჭურჭლის სარეცხი მანქანის მთავარი უპირატესობა?

პასუხი: ჭურჭლის სარეცხი მანქანა ზოგავს დროს, წყალსა და ენერგიას, უზრუნველყოფს უკეთეს ჰიგიენას და იცავს ჭურჭელს ზიანისგან.

14. რამდენად ხშირად უნდა გავწმინდო სარეცხი მანქანა?

პასუხი: რეკომენდებულია თვეში ერთხელ გაწმენდა სპეციალური საშუალებებით ან ძმრით, რათა თავიდან აიცილოთ ობისა და სუნის წარმოქმნა.

15. რა უნდა გავითვალისწინო ჭურჭლის სარეცხი მანქანის ყიდვისას?

პასუხი: შეამოწმეთ ტევადობა (ადგილების რაოდენობა), ენერგოეფექტურობა (A+++ კლასი), პროგრამების მრავალფეროვნება და ხმაურის დონე.

16. რატომ ტოვებს ჩემი ჭურჭლის სარეცხი მანქანა ნარჩენებს ჭურჭელზე?

პასუხი: ეს შეიძლება გამოწვეული იყოს გადაჭედილი ფილტრით, არასაკმარისი სარეცხი საშუალებით ან არასწორად განლაგებული ჭურჭლით.

17. შეიძლება თუ არა სარეცხ მანქანაში ყველა ტიპის ქსოვილის გარეცხვა?

პასუხი: არა, ზოგიერთი დელიკატური ქსოვილი (მაგ., მატყლი, აბრეშუმი) საჭიროებს სპეციალურ პროგრამას ან ხელით რეცხვას. ყოველთვის შეამოწმეთ ეტიკეტი.

18. რა არის ინვერტორული ძრავა სარეცხ მანქანაში?

პასუხი: ინვერტორული ძრავა უზრუნველყოფს უფრო ჩუმ მუშაობას, ენერგოეფექტურობას და ხანგრძლივ გამძლეობას ტრადიციულ ძრავებთან შედარებით.

19. როგორ გავარკვიო, თუ ჩემი ჭურჭლის სარეცხი მანქანა ეფექტურია?

პასუხი: შეამოწმეთ ენერგოეფექტურობის ნიშანი (A+++ ყველაზე ეფექტურია) და წყლის მოხმარება ციკლზე (ჩვეულებრივ, 6-12 ლიტრი).

20. როგორ ავიცილო თავიდან სარეცხი მანქანის სუნი?

პასუხი: გამოიყენეთ სარეცხი საშუალება სწორი დოზით, გააშრეთ ბარაბანი გამოყენების შემდეგ და პერიოდულად გაუშვით ცხელი წყლის ციკლი ძმრით.

დაგვიკავშირდით

თუ თქვენ გაქვთ დამატებითი კითხვები ან გჭირდებათ ჩვენი სერვისი, დაგვიკავშირდით:

  • ტელეფონი: 599 87 18 86

  • სამუშაო საათები: ყოველდღე 10:00 – 20:00

  • ვებგვერდი: washmaster.ge

ჩვენი გუნდი მზადაა, დაგეხმაროთ თქვენი სარეცხი ან ჭურჭლის სარეცხი მანქანის გამართვაში სწრაფად, საიმედოდ და ხარისხიანად!

საინტერესო სტატიები სარიცხ მანქანებზე

ვმუშაობთ

სამუშაო საათები 10:00 - 19:00 ვისვენებთ კვირას

კონტაქტი

© copyright Washmaster.ge